Правила прийому

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ТВАРИН В МЕРЕЖІ ЗАКЛАДІВ ВЕТМЕДИЦИНИ «ВЕТ-ПЛЮС»:

Шановні клієнти, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до чинного законодавства у ветклініках «ВЕТ-ПЛЮС» ветеринарні послуги (допомога) надаються фахівцями лише на підставі договірних відносин і лише після підписання та заповнення необхідних розділів у ветеринарній (медичній) картці Вашого вихованця та відповідного договору про надання ветеринарних послуг (у разі невідкладних випадків – документи заповнюються пізніше). Тваринам, не вакцинованим від сказу ветеринарні послуги не надаватимуться.

Шановні клієнти, колектив «ВІТ-ПЛЮС» звертається до Вас з проханням, будь-ласка, будьте готові до питань ветлікарів та повідомляйте їм точну та достовірну інформацію про Вашого вихованця (раціон харчування, його самопочуття, поточний стан здоров’я, перенесені хронічні захворювання та індивідуальні особливості Вашого улюбленця – наприклад, непереносимість тварини до деяких лікарських препаратів, алергічні реакції, спадкові захворювання, тощо).

У випадку грубих неточностей при наданні вищезгаданої інформації лікарі мережі клінік «Вет-плюс» мають повне право на цій підставі відмовитися від подальшого надання Вам ветеринарних послуг.

У тому випадку, якщо клієнтом порушується лікувальний план, призначення та рекомендації лікарів не виконуються – вся відповідальність за результативність лікування покладається на власника тварини і в такому разі клініка залишає за собою право на будь-якому етапі лікування відмовитися від подальшого надання ветеринарних послуг.

Будь ласка, пам’ятайте – тільки разом з Вами, спільними зусиллями ми зможемо надати хатньому улюбленцю якісну ветеринарну допомогу, отримати необхідний результат та зробити все можливе, щоб Ваш виховаець був здоровим та активним!

Відмова від прийому:

Персонал мережі ветеринарних клінік «ВЕТ-ПЛЮС» може відмовити у прийомі в тому випадку, якщо:

  • власник тварини не досяг повноліття;
  • власник тварини перебуває у клініці у неадекватному чи агресивному стані (з ознаками алкогольного/наркотичного сп’яніння;
  • на адресу персоналу у мові використовується ненормативна лексика, підвищений тон розмови, крик, необґрунтовані звинувачення, тощо);
  • у ветеринарному паспорті тварини відсутні відмітки про вакцинацію проти сказу;
  • клієнт відмовляється від підписання інформації зазначеної в лікувальній картці тварини, договору про надання ветеринарних послуг (у разі важкої операції та ін.);
  • власник відмовляється фіксувати свою тварину, внаслідок чого ветлікар не взмозі надати послуги;
  • тварина поводиться дуже агресивно;
  • з боку власника тварини частково або повністю не виконуються приписи та рекомендації лікаря-вихованця;
  • власником навмисне, надано неправдиву інформацію про себе, стан тварини, протікання захворювання, симптоми, тощо.

Пам’ятайте, що гарантією успішного одужання та гарного самопочуття Вашого вихованця є не тільки ОПЕРАТИВНЕ звернення за ветеринарною допомогою, а й БЕЗПЕРЕКЛОСНЕ, суворе дотримання лікувального плану та рекомендацій лікаря!

Життя та здоров’я Вашого вихованця – у Ваших руках!

У разі виникнення різних конфліктних ситуацій, спірних питань, скарг, пропозицій, подяк тощо,              Ви можете звертатися до адміністрації:

Головний лікар, директор мережі клінік ветеринарної медицини «ВЕТ-ПЛЮС»

ШОВГЕНЮК Тетяна Олександрівна,

тел. моб.: +38 (066) 796-72-92 (VIBER);
тел. моб.: +38 (098) 408-90-30 (WhatsApp);

Ви також можете звернутися по всім питанням, записатися на прийом, отримати консультацію за  посиланням нижче, натисните і виберіть зручний для Вас спосіб зв’язку (Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook Messenger):

https://taplink.cc/vetpluszp1

Електронна пошта:
vetpluszp1@gmail.com

Конфіденційність та толерантність гарантуються.
Ми завжди відкриті для діалогу.

У всіх ветклініках мережі «ВЕТ-ПЛЮС» є актуальні та погоджені прайс-листи щодо переліку ветеринарних послуг. Загальну інформацію про цінову політику можна дізнатися в телефонному режимі, точніше безпосередньо на прийомі. Рішення про розстрочку оплати за надані ветеринарні послуги (дорогої чи екстреної операції, тривалого лікування) може бути прийняте головним лікарем на підставі підписання відповідного зобов’язання щодо оплати та договору. Ветеринарні послуги, ціни на які в прайсі не вказані – сплачуються на договірній основі.